Tuki

Toimitus ja palautukset

Toimitus ja palautukset

Toimitus 

**Huomaa, että tuotteidemme koon vuoksi niitä on vaikea toimittaa, minkä vuoksi kajakin alapuolelle voi toimituksen aikana tulla pieniä naarmuja – sellaisia, joita syntyy ensimmäisellä käyttökerrallakin. Jos haluat varmistua, ettei naarmuja synny, voit ottaa meihin yhteyttä noutaaksesi itse tuotteen. **

 

Kuinka pitkät toimitusajat teillä on?

Aloitamme tilauksesi käsittelyn mahdollisimman nopeasti ja viimeistään 2 päivän kuluessa.

Tuotteet toimitetaan normaalisti 2 viikossa.

 

Milloin tarkalleen tilaukseni saapuu?

Kuljetusyhtiö ottaa sinuun yhteyttä tarkan toimitusajan sopimiseksi. Pyri olemaan joustava toimitusajan suhteen, sillä isojen kajakkien toimitus asiakkaille on paljon monimutkaisempaa kuin tavallisten pakettien toimitus.

 

Tarkasta pakkaus aina silmämääräisesti mahdollisten vaurioiden varalta saapumishetkellä.

Jos pakkauksessa näkyy vaurioita, muista kirjoittaa ne ylös CMR-rahtikirjaan. Lisäksi on hyvä ottaa kuvia vaurioituneista kohdista ja lähettää kuvat osoitteeseen info@taheoutdoors.com yhdessä tilausnumerosi kanssa.

 

Mitä minun tulee tehdä, jos tuote saapuu viallisena/virheellisenä?

Jos pidät tuotetta viallisena tai virheellisenä valmistusvian vuoksi, sinun on otettava meihin yhteyttä, ennen kuin voimme käsitellä reklamaatiosi. Joissakin tilanteissa meidän on ehkä saatava tuote takaisin, jotta voimme arvioida sen ja tehdä päätöksen. Asiakas on vastuussa palautuksen kustannuksista siihen asti, kunnes olemme käsitelleet reklamaation. Jos reklamaatio hyväksytään, hyvitämme asiakkaalle takaisin lähetyksestä aiheutuneet kulut.

 

Palautukset

Voinko muuttaa mieleni?

Kyllä, voit palauttaa tuotteet meille ja saada täyden hyvityksen (miinus postikulut*) seuraavilla ehdoilla:

  • Tuotteet palautetaan 14 päivän kuluessa niiden vastaanottamisesta.
  • Tuotteet ovat käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksessaan jälleenmyyntikunnossa. Älä kiinnitä mitään tarroja tai merkintöjä suoraan tuotepakkaukseen, koska silloin emme voi hyvittää tilausta takaisin. Jos tuotteet vastaanotetaan epätyydyttävässä kunnossa, hyvityksestä voidaan vähentää tilauksen arvon alenemista vastaava summa.
  • Kaikkien palautettavien tuotteiden ohessa on oltava lähettäjän nimi, osoite, puhelinnumero/tilauslasku sekä palautuksen syy.

Mihin minun pitää lähettää palautukseni?

Palauta tuotteesi osoitteella: AIANDI TEE 21, 74001 VIIMSI, ESTONIA

 

*Ovatko palautuspostikulut ilmaisia?

Huomioi, että palautuspostikulut eivät ole ilmaisia, ja että ne ovat asiakkaan vastuulla (ellei tuote ole viallinen/virheellinen). Suosittelemme käyttämään kirjattua lähetystä, koska meille saapumiseensa saakka se on edelleen sinun vastuullasi.

 

Miten kauan kestää, että saan vaihtotuotteen? (mikäli sovellettavissa)

Vaihdot käsitellään ja lähetetään yleensä muutaman päivän sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet tuotteet takaisin. Voimme tarvittaessa vaihtaa tuotteita eri kokoihin tai väreihin, riippuen kyseisen tuotteen varastomääristä.

 

Miten kauan palautukseni käsittely kestää? (mikäli sovellettavissa)

Kun palautat meille tuotteita, muista sisällyttää mukaan viesti tai saatekirje, josta ilmenee sinun nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi, tilausnumerosi ja syy tuotteen palautukselle.

Mikäli emme saa palauttamiasi tuotteita, pyydämme sinua toimittamaan lähetystodistuksen postitoimistostasi tai asianomaisesta palautuspalvelun sijainnista. Pidätämme oikeuden kieltäytyä hyvityksestä, mikäli et pysty toimittamaan lähetystodistusta tai jos et ole noudattanut annettuja palautusohjeita.

Heti kun palautuksesi on saapunut varastollemme ja tiimimme on käsitellyt sen, palautamme rahat tai käsittelemme vaihtosi mahdollisimman nopeasti. Siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että et kuule meistä 10 päivän kuluessa tuotteesi palautuksesta, ota yhteyttä soittamalla numeroon +372 600 8969 saadaksesi apua.

Kaikki rahojen palautukset tehdään käyttämällä alkuperäistä maksutapaa ja alkuperäisessä tilausvaluutassa.

Kun otat meihin yhteyttä, muista kertoa meille alkuperäinen tilausnumerosi, mitkä tuotteet olet palauttanut ja mahdolliset toimituksen viitenumerot.

Pankiltasi voi mennä 3–7 arkipäivää rahojen palautuksen toimittamiseen tilillesi.

 

Kysymykseeni ei löytynyt vastausta

Jos tarvitset lisätietoja, soita meille numeroon +372 600 8969 tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@taheoutdoors.com